Vrijwilliger

Te oud voor een speltak? Wordt vrijwilliger.
Elke zaterdag staan weer enthousiaste vrijwilligers/leiding klaar om de kinderen een mooie middag te bezorgen! Bij elke speltak zit een vaste groep leiding die activiteiten bedenkt. De leiding van iedere speltak is zelf verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en de organisatie van activiteiten.

Scoutinggroep The Rangers is altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Wij zoeken niet alleen maar leiding, maar ook mensen voor het schoonmaken van het gebouw, als kookstaf op kamp, helpen tijdens maatschappelijke evenementen, het onderhouden van terrein/gebouw/materiaal of als lid van het bestuur van de vereniging.

Bij scoutinggroep The Rangers in de deelgemeente Feijenoord spelen jongens en meisjes van 6,5 tot 30 jaar een spel vol verrassingen, spanning en avontuur. Onze verenging staat volop in bloei en wij verwelkomen graag nieuwe vrijwilligers. Ben jij enthousiast en vind je het leuk om kinderen en jongeren te begeleiden? Dan is scoutinggroep The Rangers op zoek naar jou!

Van bestuur tot hulpvaardige ouder zoeken wij gemotiveerde mensen.
– Vrijwilligers (schoonmaken, handige harry’s, kookstaf en/of inzet tijdens evenementen)
– Leiding Welpen (6,5 t/m 11 jaar)
– Leiding Scouts (11 t/m 16 jaar)
Voor je maatschappelijke stage kun je ook bij ons terecht.

Wij zetten ons in om jong en oud te laten ontspannen en zich verder te ontwikkelen. Het is bij onze groep ook mogelijk om eventueel 1x in de 2 weken actief bezig te zijn of om alleen te helpen tijdens verschillende evenementen.

Is Scouting iets voor jou en vind je leiding geven leuk?
Reageer dan via de site of neem contact op met Melanie Luijten (06 – 200 400 50 / info@scoutingtherangers.nl).