Kijkformulier

Leuk dat je geïnteresseerd bent in scouting. Wanneer je je aan wilt melden is het de bedoeling dat je eerste drie keer komt kijken om kennis te maken en het avontuur aan te gaan, voordat je je inschrijft.

Aangezien wij nog geen gegevens hebben ontvangen, omdat jij nog geen lid bent, vragen wij om dit formulier in te vullen zodat jij veilig kan komen kijken. Dit formulier wordt niet gedeeld met derden en zal alleen door de desbetreffende leiding ingezien worden. Het formulier wordt verwijderd wanneer iemand 3x is komen kijken of besloten heeft of hij/zij wilt meedoen aan onze vereniging.

Voorwaarden
− Scoutinggroep The Rangers is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte eigendommen.
− Schade toegebracht aan de inventaris c.q. het clubgebouw en ander materiaal zal worden verhaald op grond van wettelijke aansprakelijkheid.
− Indien de teamleider het nodig acht om medische hulp in te schakelen kan Scoutinggroep The Rangers hier niet financieel verantwoordelijk voor gehouden worden.
− Scoutinggroep The Rangers heeft het recht om beeldmateriaal dat tijdens de activiteiten gemaakt wordt te gebruiken voor PR doeleinden zonder aparte toestemming. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, dan kunt u dit kenbaar maken bij de speltakleiding.