Lid Worden?

Leuk dat je geïnteresseerd bent in scouting en klaar om het avontuur aan te gaan. Dit zijn de stappen die gevolgd moeten worden om lid te worden op onze vereniging.

1. Kennis maken
Wanneer je lid wilt worden, is het de bedoeling dat je eerst drie keer keer komt kijken om te kijken of scouting iets voor jou is. Daarnaast maak je dan gelijk kennis met de leiding en andere leden. Neem telefonisch contact op, of meld je aan via ons kijkformulier.

2. Inschrijven
Nadat je drie keer bent komen kijken is het tijd om de knoop door te hakken en de beslissing te nemen: “Ga ik op scouting of niet?”. Wanneer je hebt besloten om je aan te melden dan schrijf je je online of op papier via het inschrijfformulier in. Hier vul je informatie in die wij nodig hebben om een nieuw lid te registreren in onze online administratie.