Maatschappelijke Stage

Ben jij op zoek naar een leuke en gezellige stage? Wil je die 40 uur vullen met avontuurlijke en uitdagende activiteiten?
Kun jij organiseren en werk je graag met kinderen? Dan moet je bij ons zijn.

Scoutinggroep The Rangers is een kleine vereniging met een jong leidingteam. We draaien elke zaterdag van 13:30 tot 17:00 in ons clubgebouw. Wij bieden jou graag een stage aan bij één van de speltakken (Welpen of Scouts). Op deze website vind je meer informatie over de speltakken.

Je stage zal bestaan uit het meedraaien tijdens een aantal aaneengesloten zaterdagen bij één van de speltakken. Je doet dan mee met de leiding van die groep, je begeleidt de kinderen en je mag meedenken met de programma’s. Soms zijn er vergaderingen of andere activiteiten zoals een gezamenlijke kerstviering of het overvliegen. Je gaat ook een keer mee op een weekend of overnachting met de groep.

Heb je veel zin in zo’n afwisselende stage en een leuke tijd bij onze vereniging?
Meld je dan aan via het contactformulier.