Sponsoren

Scoutinggroep The Rangers is een samenwerking aangegaan met SponsorKliks. Van deze samenwerking kunnen alle leden van onze scoutinggroep profijt hebben. Jij kunt daarbij helpen. Vanaf nu kun je met je online aankopen geld verdienen voor onze scoutinggroep. En: het is eenvoudig én het kost jou niets extra!

Op deze pagina vind je een banner van SponsorKliks. Als je op deze banner klikt, kun je bij meer dan 100 grote webshops aankopen doen. Van elke aankoop ontvangt de groep 75% van de commissie. Reserveer je een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel je online een pizza of andere maaltijd via Justeat.nl, dan ontvangt onze groep €1,- voor de clubkas.

Het kost je geen cent extra!

Vanaf nu kun jij Scoutinggroep The Rangers dus sponsoren, gratis. Ook met kleine bedragen, want elke euro kan de groep goed gebruiken. Via SponsorKliks kun je aankopen doen bij onder meer MediaMarkt, V&D, Zalando, Wehkamp, KLM, Essent, KPN, Belvilla, Booking.com, Expedia en Bol.com. De aankoop doe je gewoon bij de online winkel van jouw keuze!

Hoe werkt het?
Heel simpel: webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% Van deze commissie stort SponsorKliks op de bankrekening van onze groep. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert de groep hier direct van!

Wil jij dus Scoutinggroep The Rangers gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de banner. Voor jou een kleine moeite, voor onze groep directe inkomsten. Start nu met sponsoren en klik op bovenstaand logo om online te shoppen!