Bevers (5 – 7 Jaar)

Kinderen van 4,5 tot en met 7 jaar worden bij Scouting bevers genoemd. Zij spelen het Scoutingspel volgens het thema Hotsjietonia. In het dorp Hotsjietonia is de hoofdpersoon het kind Stuiter. Stuiter speelt met vriendjes in het dorp Hotsjietonia. De andere spelfiguren zijn de inwoners van het dorp. De bevers kunnen zich gemakkelijk met deze spelfiguren identificeren. Ze gebruiken hierbij hun fantasie en dat levert weer een bijdrage aan hun ontwikkeling.

Bij scouting hebben alle groepen een kenmerkende das en blouse. De bevers dragen een rode blouse met daarbij een pet en de groepsdas. Door dit uniform (zoals wij het noemen) te dragen onderscheid je je eigenlijk van een ander en hoor je echt bij de groep!

De Bevers zijn op de zaterdagmiddag van 14.00 tot 16.00 actief in ons clubgebouw.
Heb je interesse of wil je wat meer weten over de bevers vul dan het contactformulier in of bel met de Leiding