Halloween 2024

Welkom bij Halloween 2024 in Rotterdam-Vreewijk. Om een goed overzicht te krijgen wie er allemaal deelnemen, vragen wij U om onderstaand formulier in te vullen.

Dit formulier wordt niet gedeeld met derden en zal alleen door de organisatie ingezien worden. Het formulier wordt verwijderd na afloop van Halloween 2024.

− De organisatie is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte eigendommen.
− Schade toegebracht aan de inventaris c.q. het clubgebouw en ander materiaal zal worden verhaald op grond van wettelijke aansprakelijkheid.
− Indien de organisatie het nodig acht om medische hulp in te schakelen kan de organisatie hier niet financieel verantwoordelijk voor gehouden worden.
− De organisatie heeft het recht om beeldmateriaal dat tijdens de activiteiten gemaakt wordt te gebruiken voor PR doeleinden zonder aparte toestemming. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, dan kunt u dit kenbaar maken.